GO GO

GO GO

Gepubliceerd op 31-12-09 om 13:19 - Beginpost: Welke console gaat scoren in 2010?

Partysticks

Rank: redacteur
Privé bericht Profiel

Naar onderen

2009, een roerig jaar, maar in mijn ogen toch voor alle consoles succesvol. Maar hoe gaat dat in 2010 eruit zien? Zal de Wii als een dolle blijven verkopen? Gaat Project Natal hoge ogen gooien of worden de nieuwe Motion Controllers (Sony's Wand) van Sony 'het ding'? Laat hieronder weten welke console het volgens jou het beste (commercieel) en/ of wat betreft kwaliteit het beste gaat doen. En waarom...

Pageviews: 408 - Reacties: 4 - « Eerste   ‹ Vorige   1 Volgende ›   Laatste »  

Poll: Beste console 2010

Microsoft Xbox 360
 Nintendo Wii
 Sony PlayStation 3

Naar onderen - Aantal stemmen: 13

Reacties

#1 - Geplaatst op 31-12-09 om 17:46 - Re: Welke console gaat scoren in 2010?

Giel

Rank: hoofdredacteur
Privé bericht Profiel

Naar boven

De wii met Super Mario Galaxy 2. MEtroid other M. Monsterhunter tri. REd Steel 2. Geen discussie, die wii in 2010 gaat weer top!

#2 - Geplaatst op 03-01-10 om 15:32 - Re: Welke console gaat scoren in 2010?

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik ga niet in discussie met je Giel, dat zijn inderdaad goeie titels. Maar toch topt PS3 dit met: God of War 3, Gran Turismo 5, Heavy Rain en bijvoorbeeld MAG. Dat zijn de titels waar ik aan denk, ben ik waarschijnlijk nog wat andere toppers vergeten. Ook verwacht ik wel het één en ander van de nieuwe controllers van Sony.

#3 - Geplaatst op 03-01-10 om 18:05 - Re: Welke console gaat scoren in 2010?

Giel

Rank: hoofdredacteur
Privé bericht Profiel

Naar boven

PS3 heeft ook goeie titels in het verschiet, het is net wat je leuk vindt.

#4 - Geplaatst op 04-01-10 om 22:09 - Re: Welke console gaat scoren in 2010?

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Moet ik zeggen dat ik New Mario Bros Wii leuk vind, onverwachts leuk zelfs. Multiplayer valt wel erg tegen, maar de singleplayer is top.

Vraag & antwoord m.b.t. smilies & quotes - « Eerste   ‹ Vorige   1 Volgende ›   Laatste »