GO GO

GO GO

Gepubliceerd op 21-05-08 om 14:34 - Beginpost: World of Warcraft

GiisMo

Rank: advanced
Privé bericht Profiel

Naar onderen

Beste gamers op Gamecentraal, Door dit topic zou ik graag te weten komen wat jullie mening en ervaring is met het spel, World of Warcraft. Ikzelf speel het erg graag, ook al ben ik nog niet zo lang bezig. Wat erg handig zou zijn is dat als je het spel speelt, je je naam geeft. Mvg, Rob.

It takes a nation of Gamers to hold us back. GC FTW

Pageviews: 1605 - Reacties: 23 - « Eerste   ‹ Vorige   1 Volgende ›   Laatste »  

Poll: Wat vind je van WoW ?

Super !
 Goed !
 Gewoon
 Niet zo goed
 Barslecht !

Naar onderen - Aantal stemmen: 36

Reacties

#1 - Geplaatst op 21-05-08 om 17:06 - Re: World of Warcraft

ToowMazzie

Rank: amateur
Privé bericht Profiel

Naar boven

Het is echt een superspel! Ik heb 20 dagen gratis gespeeld, en was een Dwarf Paladin lvl 14. Prachtige graphics en chille gameplay

Live free or die hard!

#2 - Geplaatst op 21-05-08 om 19:16 - Re: World of Warcraft

cyclops

Privé bericht Profiel

Naar boven

Worlf of Warcraft goeie game, vroeger erg veel gespeeld. Maar ben al een hele lange tijd mee gestopt. Volgens mij iets van 203 uurtjes aan gespendeerd volgens xfire dan . Maarja vond het een beetje jammer dat je er maandelijks voor moest betalen. Niet echt handig voor mensen die het te druk hebben.

#3 - Geplaatst op 21-05-08 om 20:02 - Re: World of Warcraft

GiisMo

Privé bericht Profiel

Naar boven

Inderdaad, hier moet ik je spijtig genoeg gelijk geven. Ikzelf zit op een internaatsschool, dus enkel in het weekend kan ik spelen. En hierbij komt dan nog eens erg veel werk voor school waardoor ik gewoon bijna niet kan spelen. Maarja, het is en blijft leuk ^^

#4 - Geplaatst op 21-05-08 om 20:11 - Re: World of Warcraft

cyclops

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ach daar door hebben we van die handige nerdjes, die zo ff een private server online knallen

#5 - Geplaatst op 22-05-08 om 18:25 - Re: World of Warcraft

eurowarriors

Rank: legend
Privé bericht Profiel

Naar boven

Ach daar door hebben we van die handige nerdjes, die zo ff een private server online knallen Nerdjes kunnen dus ook eens handig zijn

You are trained to fight? I am trained to make a difference.

#6 - Geplaatst op 22-05-08 om 18:26 - Re: World of Warcraft

ToowMazzie

Privé bericht Profiel

Naar boven

203 uurtjes veel? Ik zit met warrock nu op precies; 691 uur. En in totaal met alle games 1000 uur, in 2 jaar en 1 maand. Dus ongeveer anderhalf uur per dag. Doordeweeks dus minder, van het weekend meer

Live free or die hard!

#7 - Geplaatst op 22-05-08 om 18:27 - Re: World of Warcraft

eurowarriors

Rank: legend
Privé bericht Profiel

Naar boven

Ja, maar jij bent dan wel verslaafd aan Warrock denk ik hoor

You are trained to fight? I am trained to make a difference.

#8 - Geplaatst op 28-05-08 om 00:12 - Re: World of Warcraft

silence

Rank: noob
Privé bericht Profiel

Naar boven

ten eerste wil ik even zeggen dat ik dit een hele toffe site vind en heb mij daarom direct aangemeld! ontopic: wow is een fantastische game. het enige hele grote nadeel is, het minimaal 3 avonden per week met je guild moet gaan raiden wil je niet gekicked worden en alles van het spel zien.

#9 - Geplaatst op 09-08-08 om 21:30 - Re: World of Warcraft

smile

Privé bericht Profiel

Naar boven

egt een heel vet spel ik speel het zelf ook nu ong. een half jaar

#10 - Geplaatst op 09-08-08 om 23:29 - Re: World of Warcraft

GiisMo

Privé bericht Profiel

Naar boven

Oké.. Ik ben ondertussen weeral gestopt, ik ben maar weer overgeschakeld op Guildwars, waar je niets voor hoeft te betalen.. Het geld spendeer ik liever in de weekends.. xD

#11 - Geplaatst op 10-08-08 om 13:08 - Re: World of Warcraft

Pim

Privé bericht Profiel

Naar boven

Of je speelt private servers ^^

Dont take life to serious, play dragonball Z.

#12 - Geplaatst op 10-08-08 om 15:13 - Re: World of Warcraft

GiisMo

Privé bericht Profiel

Naar boven

Jaa. Dat is nog zoiets.. Maar ik vind GW leuker ..

#13 - Geplaatst op 25-08-08 om 11:48 - Re: World of Warcraft

cyclops

Privé bericht Profiel

Naar boven

Guildwars ook nog een tijd gespeeld. Ook nog een uitbreiding gekocht heb nog een best volle stash met veel spul wat veel waard is. Toch maar weer eens kijken

#14 - Geplaatst op 25-08-08 om 13:40 - Re: World of Warcraft

blackwolf

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik heb 5 minuten WoW gespeeld (demo) en ik vond het niet zow leuk.. Misschien wordt het pas echt leuk als je het allemaal begrijpt Nee, geef mij maar iets anders

www.mirrors-edge.nl

#15 - Geplaatst op 04-03-09 om 18:01 - Re: World of Warcraft

Saebel

Rank: eigenaar
Privé bericht Profiel

Naar boven

Zelf al erg lang geleden gestopt met 100 dagen op de teller. Mooie game. Ik ben nog steeds verslaafd . Ik vind het persoonlijk trouwens niet een spel om nu nog aan te beginnen. Het loopt wat mij betreft al net wat aan de lange kant. Er zijn al zo enorm veel dikke hoge levels dat je je niet meer met die spelers kunt meten. En de weg er naartoe is te lang om nog te bewandelen. Misschien eens verder kijken naar een andere nieuwe mmorpg.

Mo0O0ooH!

#16 - Geplaatst op 05-03-09 om 18:47 - Re: World of Warcraft

Alex

Rank: eigenaar
Privé bericht Profiel

Naar boven

Heb het zelf 3 maanden gespeeld, heel verslavend spel. Erg leuk op het moment dat ik erin zat maar het verneukt je sociale leven wel. Dat is ook de reden dat ik gestopt ben.

#17 - Geplaatst op 05-03-09 om 21:29 - Re: World of Warcraft

Droffel

Rank: veteran
Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik ben enkele malen met een test-account begonnen en heb ook een eindje met een vriend zijn character (lvl 40) gespeeld en ik vind er niks aan. Het begrip 'levelen' kwam me na een uur de spuigaten uit en na 2x een dungeon gedaan te hebben, was ik het ook beu. Ik wil daar dus echt geen geld aan uitgeven hé!

#18 - Geplaatst op 28-03-09 om 21:47 - Re: World of Warcraft

Babsy

Privé bericht Profiel

Naar boven

'Goed' Leuk om af en toe even te spelen. Even wat Quests doen als je even geen zin hebt om andere dingen te doen. Het levelen gaat wel langzamer, maar dat vind ik niet erg Ik speel op Xavius, nickname MissLovely. For the horde of course

#19 - Geplaatst op 20-04-09 om 18:07 - Re: World of Warcraft

trecion

Rank: expert
Privé bericht Profiel

Naar boven

tja WoW. heb het anderhalf jaar gespeeld. kheb twee accounts gehad. heb anderhalf jaar ook geen leven gehad. heb er in elk geval meer dan 100 dagen in versleten. totdat Wrath of the lich king kwam. toen was het over. het is een vette game maar op een gegeven moment besef je dat je niks anders doet dan telkens opnieuw beginnen weliswaar soms in andere gebieden maar toch...

#20 - Geplaatst op 03-07-09 om 17:59 - Re: World of Warcraft

c0sm0

Privé bericht Profiel

Naar boven

Tot level 30 vond ik het leuk... Daarna waren de quests geen *** meer aan.

#21 - Geplaatst op 19-10-09 om 13:57 - Re: World of Warcraft

jbox

Privé bericht Profiel

Naar boven

Het is voor een tijdje een heel leuk spel, maar je moet er wel ech helemaal in zitten, op een gegeven moment is het gewoon klaar.

#22 - Geplaatst op 19-10-09 om 21:22 - Re: World of Warcraft

Partysticks

Rank: redacteur
Privé bericht Profiel

Naar boven

Tjsa, wat kan ik zeggen. Ik wil graag nog íets van een sociaal leven. Uit de verhalen en mijn kennissenkring weet ik dat WOW en vrije tijd vaak niet samen gaan

#23 - Geplaatst op 09-11-09 om 23:34 - Re: World of Warcraft

Claude

Privé bericht Profiel

Naar boven

WOW vind ik maar afzetterij, je moet het spel kopen + een maandelijkse bijdragen betalen

Vraag & antwoord m.b.t. smilies & quotes - « Eerste   ‹ Vorige   1 Volgende ›   Laatste »